tisdag 4 maj 2010

Det har varit några riktigt intressanta och spännande veckor som nytt KO i Berg. Jag har ännu inte fått någon nedsättning i tid vilket betyder att jag känner mig lite efter med det mesta men det kommer säkert att lätta så småningom. friskade upp vårt

Årsmötet var i allafall välbesökt under vilket Ove Schörling friskade upp vårt minne vad gäller grundläggande fackliga frågor samt bl a redogjorde för LR:s policy vad gäller skolnedläggningar samt informerade om det rådande avtalsläget.

På torsdag är jag kallad till CSG på kommunkontoret och hoppas givetvis att mitt bitr. KO, Gunnel Östman har möjlighet att komma. Viktiga saker kommer att behandlas och jag hoppas att jag inte kommer att göra medlemmarna besvikna!

Med hopp om en fortsatt trevlig vecka!

Ingrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar